3 Mart 2014 Pazartesi

O serseri geçmiş

Poyrazın rüzgarı vursun dudaklarına 
Öpüyorum tamda olmayan gamzenden seni
Belki de var ben bilmedim
Gülümse haydi bebeğim
Ellerin çok sıcak
Sanki atıyor göğsümde bir an 
Tutuyorum gizlerinden
Öpüyorum sözlerinden 
Yanlış anlama beni deliyim farzet
Belki de soruyorum Tanrı'ya 
Geçmişi tutacak gibi sanmışım
Bu serin kış akşamında
Sar beni dünyadaki yarım ol
Beni tamamlayan belki de 
Ayrılmaz ki et kemikten tırnak gibi
Sev çocuk
Uzun yıllar dönecek geri hasretini çektiğin meltemi 
Esecek dudaklarından 
Öperken seni 
Adım adım koş durmadan çıldırt bizi
Görelim depremleri 
En felaket geçmişleri
Adım adım
Sar beni tutmayacak başka elleri
Senin o mahmur o serseri gözündeki yabancı gibi
Olamaz kimse

g.

Not:Uzun zamandır ilk kez bir şarkı besteliyorum ya öyle mutluyum ki hemde hiç sebepsiz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder