11 Temmuz 2014 Cuma

Stajyer Kız 2

Stajım bitti bitecek sayılı günler kala neler oldu anlatayım..
Deneylerle dopdolu harika hocalar ve güzel staj arkadaşları ile geçirdiğim 2 hafta sonunda bu hafta 3.haftamda yeni stajyerler geldi yarısı tanıdığım yarısı kim bunlar dediğim kişilerdi.Bu gelen kızlardan biri ile aramızda ufak bir sürtüşme oldu çünkü kendisi tam bir ruh hastası ben uzatmadım diğer günlerde hiçbir şey yok gibi davrandım ama erkekler durmadan gülüp;
"Ah sen yok musun ağzını yırtmak istiyorsun bilmiyor muyuz." diyerek baya şakalar yaptılar..

Stajda yüksek lisans yapan genci kendime platonik aşık ettim..
Durmadan mesaj atar oldu..Çok iyi tatlı yakışıklı çocuk lakin benim sevdiğim var be çocuk..Benim 5 kişi + YL oğlanı ile harika bir staj grubum var genelde biz Yl,ben ve karaoğlan birlikte yemek yeriz fakat ben Yl nin ilgisini fark etmiyor gibi davranırım genelde..Tatlı arkadaşlığını kayıp etmek istemiyorum bir yandan yüzde vermek istemiyorum sonra önü gelmez diye..

Yeni gelen stajyerlerde insan azmanı uzun boylu aşağı yukarı 1.90 civarı yapılı kabasakal yakışıklıyı da durmadan beni gülerken izlerken yakalıyorum kitlenmiş bakıyor bende başka yöne bakıyorum hiç gülmeyen acayip ciddi tiplerden buda..Hayalet gibi istediğinde ben buradayım enerjisi varken bazende yokmuş enerjisi sunuyor ne ilginç tip..

Staj hocalarım ile aram çok iyi iltifat aldığım bile oluyor..İlk başlarda anlaşamadığım hoca şimdi yaptıklarımın hep doğru olduğunu söyleyerek beni taktir ediyor buda beni mutlu ediyor.Laboratuvar ortamında çok başarılı olduğumu biliyorum zaten aldığım tepkilerde bunu kanıtlıyor..

Ve bugünde bitti..
Dünya kupasında Almanya'yı tutuyordum yarın ve pazar ki maçları sabırsızlık ile bekliyorum..


5 yorum:

  1. Kitlenip bakanlar beni korkutuyor. Onlarda seri katil potansiyeli görüyorum. =) Stajda iltifat almak gibisi yok. Bazen daha çok çalıştırmak için mi yapıyor dediğim oluyor. Gaza geliyorum da =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bizim stajda öyle değil yapmak istemezsem yapmam yani genelde kendim her işe atlarım cihazları ben öğreneyim deneyleri ben yapayım diye atlarım çok seviyorum fakat gaza hiç gelmem istemediğim sürece :)
      Olabilir mi seri katil ya :)

      Sil
    2. bilemedim ki ama hep aklıma geliyor. Seninde aklının bi köşesinde durdun da =)

      Sil
    3. Artık benimde aklımın bir köşesinde kalacak :)

      Sil
  2. Erkeklerin ortalığı karıştırma konusunda üstün bir yetenekleri var :)
    Staj bitti yani geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil