22 Eylül 2014 Pazartesi

Kıskançlık

Tam her şey düzeldi tamam diyorum bok oluyor.
Zeze yurt dışındayken arayı düzelttik diye sevinirken daha ülkeye girer girmez deli gibi kavga ettik.
Nedeni o kadar aptalca ki.Ama artık sinir oluyorum.
Ablamın doktor arkadaşı resmimi görmüş çok beğenmiş ben kabul etmedim.Yine orada ablam ve komşusu ile gittiğim yerde bir bankacı talip oldu çok ısrar etti reddettim.
Vay arkadaş bana neden talip oluyorlarmış benden yüz buluyorlarmış.Ben ne yaptım ki ama yok anlatamıyorum kafada kurmuş bir kere.
Yine dün kardeşim ve arkadaşımla kahve içtik benden küçükler ama tek taşları var hep bana sataşırlar aldılar yüzükleri kahvenin üstüne koydular benim tabii yok bende resmini çekip koydum.
Neymiş iş atmaya girermiş sonra erkekler bana bu yüzden yazıyormuş.
Lütfen erkek yazarlarım siz bir kız sadece kahve fincanının üstünde kendi yüzüğü olmadığı zaman ona sarkıyor musunuz?
Yada bu kız aranıyor mu diye düşünüyorsunuz?
Belki ben fazla saf biriyim ve anlamıyorum kötü düşünemiyorum.
Ve hasıl kavga büyüdü ..
Ben kendimi anlatmaya çalışıyorum açıklıyorum benim ne suçum var anlamıyorum ama hayır püskürüyor adam ateş saçıyor.Ben alttan aldığım için yurt dışındayken bu hallerini örtbas etmiştim ama bu sefer öyle çirkin konuşuyor ki.
Arkadaş bana yüzük al demiyorum gel evlenelim demiyorum ki sana ima bile değil bu kardeşim ve arkadaşımla şakalaşmak.
Neden beni kırıyorsun.
Ne yapayım bilmiyorum artık.
Elimden geleni yapıyorum ama artık ayağımdan gelen siktirip gitmeyi yapmalı mıyım diye düşünmeden edemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder