26 Eylül 2014 Cuma

Olduğu gibi

Çok sakinim çok rahatladım bilmiyorum büyüyor muyum eskisi gibi değilim.Ne değişti diye düşünüyorum da.Neyin değiştiğini fark ettim.
Eskiden sadece ben ve egom vardı.
Ben ben ben..
Şimdi evren var doğa var kendimi onlarla bir bütün hissediyorum.
Umutsuz değilim.
Aksine hayatımda hiç bu kadar umut dolu olmamıştım.
Dün üzülüyordum ama bir şeylerin değiştiğini fark ediyordum.
Ben değişmişim.
Hemde çok iyi değişmişim.
Kendimi güçlü hissediyorum.
Ben her şeyi başarabilirim artık biliyorum.
Ve kararlıyım seneye yurt dışına gidiyorum.Doğru kişi bekleyebilir ben hayatımı güzellikler iyilikler içinde yaşayacağım.
Zeze bana Polyanna derdi evet hep iyi düşüneceğim hiçbir zaman bana ol dediği gibi elimi masaya vurup insanlara çıkışmayacağım.
İnsanları ,hayvanları ,doğayı seviyorum.
Teşekkürler evren..
Bir bildiğin var hep biliyorum.
Boşuna değildi bunca kalp kırıklıkları çünkü her birinde büyüdüm büyüdüm daha az ağlar oldum.
Teşekkürler dünyanın 5 harikası.
Güzel çiçekleri kokluyor,kuşları görüyor,ağaçlara dokunuyor,yemekleri tadıyor ve kuş cıvıltılarını duyuyorum.
Hala ağlıyorum ama haksızlıklara,bir kedi yavrusu aç kalınca.
Teşekkürler evren beni ben yapıyorsun.
Bana şahane dostlar veriyorsun.
Sadece yanlış zaman yanlış insanlar tanıdım.
Yine de her birine sonsuz teşekkürler..
Onlar olmasa bugün doğrulamaz yeni hedefler edinemez güçsüz bir kız olurdum onlar yüreğime her vurduklarında bilmeden kalbimi büyüttüler ve artık seveceğim şeyler o kadar çok ki her şeyi sevebilirim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder