2 Kasım 2014 Pazar

Tag1:Ojelerim


Bunlar en sevdiğim Pastel marka ojelerim markalarına ve renklerine göre ayırdım.
2 Renkten iki tane var aslında 3,4 tanesinin de ikincisi vardı sevdiğim renkleri stoklamayı seviyorum.
 Pastelin pigmentasyonu,kalıcılığı,fırçası,göründüğü gibi renk vermesi en hoşuma giden özelliği..
Daha yakından bakalım..

Şu lilayı özellikle çok seviyorum ve somon rengini yani sağdan 2. olanı

Yeşil,bordo gibi tonlarım yoktu onları da tamamladım.

Flormar ojelerde sıra Flormar ojeleri seviyorum ama kuruma oranı çok hızlı olması ve 2 kat geçme olayı beni sinir ediyor yine de vazgeçemiyorum bazı renklerden.

Siyah,4.sıradaki pullu benim en sevdiğim flormar ojelerim diyebilirim.


Goldenrose ürünlerim çok değil gördüğünüz üzere .4,5,9 numaradakiler gerçekten güzel.

1.renk olan mavi kadar kötü pigmentli göründüğü rengi vermeyen renk olamaz.Veriyor ama 2 kere 3. kerede ve bu beni sinir ediyor.

Golden rose markasının en güzel nudesimli yada sedefli deniliyor sanırım ürünleri bu karşıdaki 3 renk diyebilirim tombullar.

Bunlarda elimde daha az bulunan tek markalar.AlixAvien oje alır mıyım pek değil.
Cecile oje bana kozmetik kongresinden hediye rengi sevmedim ama pigmentasyonu güzel.
Kalyon ;tırnak sertleştirici ve sararmayı önleyici cilalar.
Ve hayatımın aşkı olan ojem Maybelline Brassy ve canım gibi sevdiğim Herome marka ojem.
Maybelline markaya ağırlık vereceğim çünkü 3 saniye de kuruyor inanılmaz güzel pigmentli tek kat yetiyor göründüğünden binlerce kat güzel bir rengi var nasıl övsem bilemiyorum bu ojeyi..
Herome marka oje ise böyle güzel fırçası ile sürümü kolay güzel tatlı renkli bir marka ..

Genel olarak bakarsak alacağım markadalar;
Pastel ki pastelden almam gereken nude serileri var
Maybelline tabii ki
Cecile markasından bir deneme rengi.


Bu arada resmi 1 ay önce çektim ve bu sırada çok güzel bir Goldenrose seri çıkartmış ondan bordo simli aldım ve çok beğendim gerçekten Goldenrose bu sefer hoş renklerle gelebiliyor bazen.
Flormar ı arada yine alırım umarım bendeki eski sevgileri geri gelir bir gün.

2 yorum:

  1. ben genelde unutuyorum ne aldığımı. o yüzden bolca çiftim var ama kız kardeşi olunca insanın gerçi çabuk bitiyor.
    Canım birde sana mail attım ama sanırım yanlış oldu adres =) rica etsem ilkzamska@gmail e mal adresinden bir döner misin =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım baktım mailine hatta ekranımı süsledim çok büyük oldu nasıl ayarlayacağım bilemedim onunla uğraşıyorum :)
      Ojelerini koy varsa merakla bakarım sevdiklerine :)

      Sil