12 Aralık 2014 Cuma

Eski kafalı kız

Bazen kendime bakıyorum eski kafalı bir kız görüyorum.
Global dünyaya adaptasyonunu sadece teknolojik bilgisayar ve tablet ile sağlayabilmiş bir insanım.Ben kitaptan,resimden anlıyorum.
Moda insanı değilim,makyaj deseniz çok yapmıyorum tam eski kafalıyım.Sevmek sevilmek deseniz yine eski kafalıyım.
Ne olacak benim bu hallerim.
Hmm keşke odam daha büyük olsaydı 35lik plakları dinlemek için olan gramofonu odaya alırdım şövale mi hiç kapatmazdım.
Bu arada bu kız son zamanlarda ne yapıyor diye merak ediyorsanız.
Hayır kalbimi kırdırmıyorum ,tek olarak çok mutluyum.Bol bol kitap okuyorum,resim yapıyorum,odamı temizliyorum ve en önemlisi düşünüyorum.
Geçmişi ,geleceği..
Kimse güneşime gölge etmediği içi mutluyum.
Okula gidiyorum,laboratuvarlara giriyorum.
Bu kadar..
Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder