23 Temmuz 2015 Perşembe

Ah insan oldum

Düşünüyorum neden diyorum bunca sevimsiz öfke insanlarda ah diyorum ah...
Sonra diyorlar ki biz öldürdük ;"neden?" diyorum , din için diyorlar ..Ah şaşırıyorum ben..Sonra diyorlar ki sen de bizim gibi olmalısın çünkü inanç da sorgu olmaz..Sonra ben kabul etmiyorum ve ayrılıyorum..
Diyorum ki "niye",diyorlar çünkü ırkı başkadır..Sahi öyle midir..
Dünyada kültürden başka fark bilmiyorum ki ben..
Öğrenemedim ben dilleri,dinleri,ırkları ..
Kızıyorlar bana..Acıyorlar bana..
Zavallı kız diyorlar aptal kız diyorlar..Sonra ben kendime dönüyorum .Atıyorum dini üstümden,atıyorum ırkı üstümden sıyrılıyorum sevimsizliklerden..Giyiyorum başka inancımı giyiyorum umut saçan yarınlarımı kafamı dikleştirip diyorum ki "ben insanım."..Kızıyorlar sen kızsın çekil önümüzden kadının sözü yoktur diyorlar..Gülüyorum tanıyorum onları onlar vahşi tilkilerdir.Kadınları ısırmak isterler..Severler etlerini geviş getirmeyi insanların..İnsanları yakar yıkar küfürler ederler dua eşliğinde..
Giyiyorum ırkları üstüme kah Türk oluyorum kah Rum ..Korkuyorlar bazen benden...Gariptir diyorlar..Halbuki ben insan oldum göremiyorlar..Onlar din oluyor onlar ırk oluyor..Ben insan oluyorum..Oluyorum diyorum daha yeni boy atıyorum ya hemen büyünmüyor ki..Hemen ayaklanmak istiyorum..
İstiyorum ki insan yaratayım..
Ama tutuyorlar ayağımdan ..
Sus kız diyorlar..
Çok konuşma! Kadının yeri midir düşünmek ,konuşmak...
Ah diyorum koca bir ah..
Size rağmen insan olmak ne zormuş.
Size rağmen diyorum ben varım size rağmen gülüyorum ..Kalbime değiyorum nihayet..Bakıyorum orada atan yürek seviyor insan olmayı tamam diyorum tatlı kumlar üzerine yatıp..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder