15 Temmuz 2015 Çarşamba

Austenciğil

Merhabalar yeniden Ninjanız geldi..
Uzun zamandır yazmak istediğim bir şeyi yazmaya karar verdim..

Ben sıkı bir Jane Austen fanıyım..Kendisi İngiliz Edebiyatının ünlü yazarlarındandır..Kendisini ilk olarak Pride and Prejudice (Gurur ve Önyargı) kitabı ile tanıdım..
Sonra filmlerini özellikle (Keira Knigtley ve Matthew) 'lu versiyon filmini 1000 kere izledim.Sözlerini ezberledim.Doğum günümde arkadaşım Bebecikte bana kitabını aldı..Ben kitabını Ege 'nin kütüphanesinden okumuştum.Daha sonra Emma'yı okudum bin kere de onu izledim.BBC ni mini dizisi olan Aşk ve Gurur'u da izlemeden bırakmadım..

Elizabeth Bennet da kendimi buldum çoğu zaman hayali Mr.Darcy'me aşık oldum.Daha sonra Emma'yı okuyunca ondan da kendimi buldum..Jane zaten kızların ruhlarını iyi değerlendiren harika bir kadın..

En sevdiğim yazar oldu.Üzgünüm Tolkien 1.lik ünvanın tehlikede..
Şimdi Sense and Sensibility ,Persuation ... en okumak istediğim Austen kitaplarından..

Aşığım bu kadına aşık..!!

Ah Mr.Darcy diyen kızları duyuyorum ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder