7 Nisan 2016 Perşembe

Makyaj malzemelerim

Geçen ay temizlik ve düzenleme yaparken çekmiştim.Genelde pek yazı yazmadığım için çeşit olsun diye paylaşıyorum..
Çoğunu yani yüzde 80 ini ben almadım zaten çok az makyaj yapan biriyim çoğu zaman makyajsız geziyorum..
Cildimin temizken daha güzel olduğunu düşünüyorum..
Toplu halleri

Loreal rimel,Essence kapatıcı,garnier kapatıcı ,essece beyaz far ,catrice far paleti (almanya'dan) bunları kardeşim aldı.İkili kapatıcı ise ablamın kendisi bitirdi..Benim aldıklarım krem renk kapağı kırılmış olan essence far ,maybelline beyaz sedef far..


Buranın yüzde 80 hediye ..Kendi aldıklarım;maybelline ,rimmel london ve flormar ruj ve pastel ruj paleti geri kalan erkek arkadaşımın ve bir arkadaşımızdan hediyeler..
En sevdiklerim;flormar rujum ve burts bees nemlendiricim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder