16 Mayıs 2016 Pazartesi

Sevilesi

Uzun zamandır buralara gelemedim.
Öyle çok yorgun ve yoğunum ki 7 gün dolu olur mu bir insan ? Tez,formasyon,okul,staj derken parça parça oluyorum..
Metroda geçirdiğim 27 dakika da kitap okuyorum.Sunum hazırlarken arka Manowar,Pink Floyd falan filan çalıyor.Fakat arada farklı şeyler de çalıyor ..
Geçen gün banyo yaparken dinlediğim bayıldığım bir şarkı oldu..Evet banyo yaparken müzik dinliyorum,hayır korkmuyorum cin falan çarpmasından neden korkayım ki..
Şarkının müzik alt yapısı ben pek anlamam ama rap sanırım ama şarkı değil..Dediğim gibi alt yapı..Klibi sonra izledim o da çok hoş..Neyse sevdim ben..Sizi sevdiğim şarkı ile baş başa bırakayım..

Dudaklarından geçip
Nefesinde can buluyorum
Kimseye anlatmadan
Seni en derinde saklıyorum




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder