1 Mayıs 2019 Çarşamba

Mayıs19

Sanırım 1 yıldır yazmadım .
Evlendim . Yüksek lisansımın 2.senesinde (3.dönemine geçtim) geçtim.Sonunda iş yerimden ayrılıp öğretmenliğe geçiş yaptım. Acı tatlı bir çok şey yaşadım lakin hayat her şeye rağmen çok güzel.
Sevgilim yurt dışına gittiği için bir süre yalnız kaldım. Buraya yazmaya beni aslında bu itti sanırım. Gerçi yazmayı da özledim.
Bol bol kitap okuyorum , müzik dinliyor ders çalışıyorum. Burası benim için hep günlük gibi olduğu için belki de dönüp neler yazdım, yaşadım diye dönüp bakmak için not düşüyorum.
Halen düzgün yazamıyorum. Sanırım hiçbir zaman iyi bir yazman olamayacağım neyse ne önemi var ki.

2017 senesinde canım gibi olan bir arkadaş edindim kendime Es adı . Birde çok sevdiğim bir dostumu kalbimde öldürdüm. Belki de ömrümde kalbimden çok az insan öldürmüşümdürüm oda üniversiteden bir kız arkadaşımdı . Eh termodinamik yasaları gibi hayat bir yerden veriyorsa bir yerden alıyor.

Normalde 23:30 da çoktan uyurdum ama sevgilim bir haftanın sonunda dönüyor. Gel gel gel sevgili.

Güzel bir kaç şarkı ;
Ayfer Varda- Ben o yare dağlar kadar güvendim
Ahuzar-Şu karşıdaki dağda kar var duman yok

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder