11 Eylül 2011 Pazar

Bu şarkı..Jumong Ost..

Bu şarkıyı nasıl bulurum bilmiyorum hatta kime aitti bulmam zaman alıcak..
Türkçe değil Korece..Anlamadığım binlerce kelime var ..Çat pat korecem ile öyle etkiliyor ki beni...Her anladığım kelimeyle dibe vuruyorum..
Bu kadar yürekli söylenmez ki ya bir şarkı..Bu kadar hassazlaştırılmaz ki bir insan..
Uzun zamandan sonra ilk defa ellerim şiir yazmak istiyor sırf bu şarkı yüzünden hemde..
Ne kadar oldu dinlemeyeli 1 yıldan fazla sanırım ..Nasıl olurda silmişim aklımdan bu şarkıyı..Utandım kendimden ..Blogger ı bugün yazmam diye kapatmıştım bir daha açtım sırf bunları yazmak için..Hatta ikinci kere geri sardım şarkıyı ..Sırf duygularımı kaybetmemek için...
Hemen youtube a gitmeliyim bulmalıyım onu..Ve buldum vay bee hafızaya bak ya..Beyin bedava tabii..
Kore yapımı "Jumong" adlı dizinin müziği..Açıkca şunu ifade etmem gerekli bendeki daha güzel..Bendeki direk Jumong Ost dan alıntı olduğundan daha kaliteli aletler ve kadın inanılmaz vurgulu söylüyor ..Eğer koyabilirsem birde bendekini koymaya çalışacağım..Ama nasıl koyacağım bilmiyorum ://



Not:İzlemek isteyenler"Efsane Prens" olarak bulabilirler..Türkçesi geçen yıllarda TRT 1 de verilmişti..Savaş dizisi izlemek isteyenlere aynı zamanda hem aşk ve gerçek tarihi bir olay izlemek isteyenlerede bizzat kendim izledim..Tavsiye ederim..
Erkek oyuncu ünlü aktör Song Il Gook

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder