10 Nisan 2012 Salı

Mutlu sonların insanıyım

Filmlerde hep mutlu aile tablosu bekleyen insanlardanım.Birbirini seven çiftler kavuşunca evlensinler beklerim..Evlenince de ama film dediğin bebekli bitmeli derim..İllaki bebek olacak bir yerden ..Bebeksiz de izlenir ama bebek görünce "Allahım çok tatlılar ya" diye çığlık atıp kendi kendine mutlu olan bir insan evladıyım..
Kore dizileri bu olayı o kadar güzel yapıyor ki.Tabii kore dizileri yüzünden sevgililerimiz,eşlerimizden aynı özverili romantik hallerini beklemeye başlıyoruz (kore dizileri izleyenler için bu dediğim onlar anlarlar)..Arkadaş o Oppalar nasıl bu kadar özverili nasıl bu kadar fit ve her bakımdan süper..Bir kere masum aşk var kore dizilerinde..
Sonra ki zaten onların yaptığı yüzsel komik ifadelerle benimkiler normal hayatta aynı bak bunun bir gerçeklik payı var ama insanın kore'ye gidip "Oppalar çıkın ortaya" diye bağırası geliyor..
Birde Hanboklara hayranım özellikle pembeli ve mavili olanlar..
O kadar çok kore dizisi izledikten sonra çıtamı yükselttim tabi..Bir Oppa,bir Yabu istiyor insan..
Şimdi bir grup meraklı Oppa ne demek diye bakacak..Efendim Oppa hem abi anlamında kullanılan hemde sevgilisi olan kızların sevgilim deme şeklidir..Yabu tatlım anlamına gelen bir söz..
Şu sıralar yeni bir kore dizisi takip etmekteyim adı "Smile,You" ilk nasıl olur bilemedim..45 bölümlük bir dizi..
Esas kızımız dizinin ilk bölümünde evlenir fakat gelinlikleri ile terk edilir..Pis damat kızcağızı otoban ortasında gelinliklerle atıverir..Eee kızda otobanda gelinlik rimeller akmış deli gibi yürürken belediye otobüsünün önüne çıkar o sırada esas oğlan onu görür ve deli olduğunu düşünür..
Tesadüf eseri karşılaşırlar ve olanlar olur..
Ben meraklı birey olarak ne olacak diye çıldırarak youtube'u açtım..Ama hiç bu kadarını beklemiyordum..Off  anlatmayacağım ama ben 23. bölümde olmama rağmen daha olacak o kadar çok şey varmış ki ağzım yırtılarak izledim..Oha ya hemen diğer bölümlerini izlemeliyim diye sızlandım ama izleyemem..Vizeler bitene kadar beklemek zorundayım o zamana kadar umarım meraktan çatlamam..
İşte benim sevgili dizimden mutlu sonu bulduğum çıldırdığım o an ;
                   O pijamalara hastayım yaa..Hepsinin aynı..Ahjussi ile manitasıda mutlu sona ermişler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder