9 Ağustos 2012 Perşembe

Yazmalı ama neyi

Her şeyi yazasım geldi işte mesela bir haber manşeti görüyorum evet ya bunun hakkında iki cümle yazayım diyorum sonra tatlı zenci Usain Bolt'u görüyorum bu  bu diyorum.Sonra kendimden yazayım diyorum sonra şiir yazayım diyorum onu da yapamayınca en sonunda ne çıkacağını bilmeden yazmaya karar verdim..

Bugün hayatımın en en nasıl desem bu duygu çok başka bir şey hoş diyelim anlarından birini yaşadım.Teyzeyim ya ben işte yegenim telefonda "Teyzecim" dedi.Hemde öyle bir söyledi ki normalde tok bir sesi var aslan parçamın ama onu söylerken aynen şu sondaki bebek sesi ile söyledi.Aklıma o an bu reklam geldi gülesim geldi.Öyle cingöz anlatılmaz işi düşünce "Babam,Babacım" işi yoksa " F.A" diyormuş babasına tabii telefonda arkadan F.A şarkısı yapmış söylüyor.

Havalarda hala sıcak buralara bir yağmur yağsa mis gibi olacak evlerden çıkamaz hale geldik.Ama zora düşünce insan çıkmadan edemiyor.Biraz amele yanıkları olsa bile yakında denizlerin efendisi Poseidon ile buluşacağım günleri bekler oldum..
Körfeze mi atlasak acaba?

Visa kartın yeni reklamını gördünüz mü ? Hani Usain Bolt'un olduğu reklam bu reklama bayılıyorum.Özellikle Usain Bolt'un mimikleri..İtiraf ediyorum onun yarışlarını severek izliyorum sıkılmadan kendisi için yapılan biyografik belgeseli bile izledim ve bir kere daha taktir ettim..
Usain Bolt ile ilgili ailemdeki küçük espriler " Nasıl ya ben onu Hüseyin sanıyordum " deyip gülüşmeler ve babamın anektodu "Biz Aaron ismini ilk Harun sanmadık mı :) " bunu anlamanız zor çünkü Aaron bizim akrabamız ve sırf Türkiyedeki akrabalar blabla yapmasın diye Harun demişler :D
Tabii Iesha'nın adının Ayşe olarak söylendiğini de unutmamak lazım..

Okuduğum habere göre saçma kız çocuğu hani şu saçlarını komik komik yana atan Justin Bieber ilk aşkım olan gerçek prense laf atmış.Tabii sert kayaya çarpmış kimden güç alarak bu cesareti bulup o lafı söylediyse pervasız "Prens William kelleşmeye başlayan kafasına bence krem sürmeli ahahah  " falan şeklinde konuşmuş.
Prens Wiiliam kel saçları ile bile gayet bir karizma sahibi ,sen nesin KIZ !Tamam sus o zaman..
İngiliz basını tabii bu olayın üstüne Justin adında bir kız olduğunu söyleyip saçı ile alay edip çok kötü kapak etmişler..
Prens William evlenince her kız gibi bende Harry'e bakayım demiştim ama yok ya William'ın karizmasının ucu yok arkadaş..

İzmir'e Gavur diyenler sanırım ağızlarının paylarını bir kez daha almış oldular..20 dakikaya yakın bir sürede tüm İzmir ,yaralı askerler için kan seferberliği yaptı.Taksiler bedavaya hastaneye bağışçısı taşıdı..
Bir kez daha insanlığı ile utandırdı!

Hayatta bazen bazı kararların doğru verildiğini anlamak sonradan iyi oluyor sanırım..Önünde iki yol varsa her zaman zor olanı seç.

Heyecan ile yerleştirme sonuçlarının gelmesini bekliyoruz..

Son olarak bir resim ile kapanış yapalım..


Öyle iki yüzlü insanlar vardır ki bazen hangi yüzlerine bakacağınızı şaşırırsınız bir gözleri açık bir gözleri kapalıdır onların..Bir avcı bir av taklidi ile..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder