28 Mayıs 2013 Salı

Çocuk

Kızma bana çocuk kızma
Sana unuturum derken inanmamıştın bana
Sen benim katilim oldun ama
İnan çocuk ahım yok sana
Elindeki kanlı bıçağı çekip çıkarttım göğsümden
Yanmıyor canım çocuk inan bana
Kalleşçe vurmuştun göğsümden
Ve beni maktulünü bırakıp gitmiştin
Kızma bana çocuk kızma
Ellerini bırakmak ister miydim soğuk olmasa
Ve titretmeseydi o zehirli zemberek sözlerin bizi
Bak yıkılmaz değilmiş gör istedim
Küsme bana çocuk küsme
Büyük sevgimi yıkan sen değil miydin
Şimdi ne oluyor diye bakma
Bak çocuk büyüyorum sayende
Hem dediler ki bana
Hiç bir yürek kırılmadan büyümezmiş
Kızmıyorum çocuk inan sana
Sende gönlün kadar konuştun nasılsa
Kızma bana çocuk kızma
Ve sakın geçmişimize ağlama
Bırak beni öldürdüğün yerde
Ben bıçağı söktüm kalbimden
Senden geriye kalan bir kaç dikiş izidir nasılsa
Yaram sızlasa da kış soğuğunda
Ve incinsem de seni anımsadığımda
Kendine kızma çocuk kızma
Bu halde olduğumuz için sadece sen suçlu değilsin nasılsa
Bize kızmıyorum çocuk sende kızma
Dön ve gülümse bana
Elimdeki anahtarlığı atıyorum nasılsa

G.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder