26 Ağustos 2013 Pazartesi

Mim-Ben Kimim?

Ben kimim ?
Ege üniversitesinde okuyan 22 yaşında bir kızım.
Hakkımda konuşacak bir şey en azından bu tarz sorularda bulmakta inanılmaz
zorlanıyorum..


Blogumun adı nereden geliyor ?
Ben eskiden beri kiraz çiçeklerini çok severim ve kendime de 
çok yakıştırıyorum.Dünyada ki en eşsiz şeylerden biri gibi geldiğinden
ve kendimi hep herkes gibi mücadele veren bir kız olarak gördüğümden
kendime ninja dedim.Çünkü Samuray olamazdım.


Blog açmaya nasıl karar verdim ?
Sanıyorum evvelden beri  yani bundan 9 sene evvelden beri yazıyorum ve
bir nedeni yok aslında.İçimde yazma isteğini bu şekilde çıkarıyorum.


Neden kozmetik blogu ?
Öyle bir blog değilim.Bu blog biraz çöpçü blogu bence ben ve benimle ilgili her şey olabilir.

Kişiliğim
Kişiliğime gelince.Çevreme sormak lazım ama eskisine göre daha sessiz ve uysalım.
Genelde güleç ve zeki ,çalışkan bir kız olarak anılırım.Süper zeka değilim ama 
kendime yetecek kadar zekiyim.


Hoşlandıklarım
Kesinlikle elbiseler,ayakkabılar,takılar,kırtasiye eşyaları ve kozmetikten hoşlanırım.

Hoşlanmadıklarım
Yılışık erkeklerden hiç hoşlanmıyorum.İki yüzlülerden ve angutlardan evet bunlar kesin.
Birde bana " o kitabı okuyor musun?" diye sorunların ağzına yumruk atmak 
istiyorum.Yok süs o salak diyesim geliyor.

En çok sevdiğim makyaj malzemem
Çok güzel bir soru bence kahverengimsi rujum diyebilirim.Ayı zamanda rimel ve eye liner
da çünkü güzel bir çift boncuk göze sahibim ve onları daha etkili göstermeyi yeri gelince
seviyorum..


Çantamda olmazsa olmazım
Kitap ,kalem,makyaj çantam,içinde genelde ruj,allık ,pudra,toka ve artık 
yeni aldığım kapaklı diş fırçam ve mini diş macunum.İhtiyaç anında hemen
fırçalıyorum harika bir şey..
Anahtarlarım son olarak.


En son okuduğum kitap
En son "Uğultulu Tepeler"i okudum ve harikaydı.Teşekkürler Emily Bronte.


Beni mimleyen Şeymoş'a teşekkürler bende..

Mimlediklerim;
Bebecik,Beter bitli böcek,Miss Eliane,LaLa,Çiğdemler,Sade ve Derin
ve adını anımsayamadığım tüm tatlı blogları isteyen herkesi mimliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder