i love modaturkiye

8 Mart 2014 Cumartesi

Çıplak

Bir dişi olarak hiçbir zaman aşırı derecede açık giyinmemeye dikkat eden biriyim..Bedenimi sevmiyor değilim hatta yer yer çok güzel bulduğum hatlarımda vardır ama kendimce çok açık olmayı uygun bulmuyorum genelde yazın deniz kıyısı harici daha dikkatli olurum.
Fakat konu bu, ben değilim.Çıplaklığa bakış açım aslında..
Böyle biri olarak insanların çıplaklığını hiç garipsemiyor ve bunun çok doğal olduğunu düşünüyorum mesela bilirsiniz yerel kabileler çıplak gezerler ben o sahneleri izlerken şaşırıp utanan biri değilim..
Aslında konu şu bir erkek arkadaşla çay içerken sohbet etmeye başladık yeni izlediğim dizi Game of Thrones'un çok güzel olduğunu söyledim..Erkeklerden bir tanesi çok fazla açıklık ve cinsellik olduğunu söyledi..Utanıyormuş gibi davranmaları yalan her erkek,her birey ,her yaş grubu bunları görüyor,izliyor,merak ediyor..
Bence çok fazla açıklık derseniz bir kaç sahnede olabilir ama mesela çıplak bir bayan görmek beni neden şaşırtsın ki yani onda ne varsa bende de var " aaaa kadının göğüsleri var." diye şaşırmam mı gerekli..Yada bir kaç saniye çıplak erkek aktörler vardı onlara bakıp " waoaww" mu diyeceğim normal bir sahne gibi izleyip geçtim.Bilmiyorum kafam o kadar cinsel çalışmıyor ben diziye dizi gibi bakıyorum. Ve çıplaklık kadın veya erkek sömürü haline gelmediği sürece izlerken yadırgamıyorum.Çünkü izlediğimiz onca diziler filmler ve gerçek hayatta gördüğümüz,okullarda öğretilen şeyler..Çıplaklıkta bu kadar normal bir şey..Bu arada benim cevabım erkekleri baya şaşırttı çünkü bir kız olarak her gördüğüm sahnede ellerimle yüzümü kapamamı bekliyorlar..Yalan değil bazen film izlerken ellerimle yüzümü kapatıyorum ama beni rahatsız edecek boyutlardaysa çünkü dediğim salt bir anlık çıplaklık veya cinselliğin ötesi oluyor ve bu bence pornografik oluyor..
Yoko ve John
Yoko ve John
Yoko Ono ve John Lennon
Ben Joh Lennon ve karısı Yoko Ono'nun çıplaklığından utanmadım ya siz?Rahatsız oldunuz mu?Resimlerde iki insanın birbirine duyduğu aşktan başka gözüme çok çarpan bir şey yok..Ve son olarak insan bedeni çok estetiktir ve çok güzeldir..Her beden güzeldir..Ve hatta resimlerde bu yüzden beden çok kullanılır..Sizce de bedenler sanatsal değil mi?

6 yorum:

  1. Slm,
    kesinlikle sana katılıyorum. Bazı okuldaki arkadaşlarım sanki biz kadınlar hiç bişey bilmiyor görmüyor gibi davranıyor. hatta bilmememiz gerektiğini ayıp olduğunu düşünenler bile var. Hatta bi grup varki kız ve erkeğin arkadaş olamayacağını düşünüyor. Kaldı ki aynı şey düşünen sadece erkekler değil tüm bu kısıtlamaları kadının içinde bulunduğu çemberin daralmasını düşünen hem cisnlerimiz bile var. ne yazık dimi? bu arada Game Of Throns`u bende çok severek izliyorum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki öyle..Yani hayatımız boyunca bedenlerimizden utanmamızı öğretiyorlar çok ilginç bir şey mesela Türkiyede pek çok genç kız vajinusmus yaşıyor çünkü kendi cinselliğinden bile utanıyor..
      Bir şeyler bu kadar abartılmasa mesela sorun olmayacak.Bence herkesle arkadaş olunabilir tabii ki arkadaşlık kişilerin hareketleriyle ilgili..Bayılarak izliyorum o diziyi :)

      Sil
  2. Herkesin sahip olduğu bir beden varken ve bu bu kadar doğalken bundan utanmak yada çok tuhaf birşeymiş gibi algılamak bana da garip geliyor. Tabi ki bir sınırı var. Pornografik derecede olursa insan bedeninin bu derece çirkin kullanılmasından hoşlanmıyorum.
    İnsanın bir yaratılışı var. Göğüs, kalça, cinsel organ da bu yaradılışın içinde. Tıpkı bir göz, burun, ağız gibi. Tek fark bu bölgelerimizin normal yaşamda gizlenmesi gerekiyor. Ama bu çıplaklıktan utanç duymamızı gerektirir anlamına gelmez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle fakat doğal değilmiş gibi davranmak çok garip onlarda bizim bedenimizin parçası yeter ki bunu sektör haline getirip çirkinleştirmesinler ..

      Sil
  3. Çıplak doğduk ve çıplak gömüleceğiz. Bu kadar basit. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel demişsin keşke herkes bunu anlasa :)

      Sil