i love modaturkiye

24 Mayıs 2014 Cumartesi

Benzetildiğim Ünlüler

Evet her zaman benzetildiğim ünlüler vardır genelde aynı kişilere benzetiliyorum ve liste çok uzun falanda değil zaten..
1)Nil Karaibrahimgil
Lise yıllarımdan beri en fazla benzetildiğim ünlü olma özelliğine sahip nedeni saçlarımız kıvır kıvır renkli gözler beyaz ten falan filan benziyoruz işte ..

2)Öykü Çelik
Yine bir dönem sadece Öykü'ye benzetildiğim bir zaman vardı çünkü gene bu kızımızında dalgalı kumral saçları falan var sima andırıyor..
3)Fulya Zenginer
Küçük Kadınlar daki kızdı bu hatırlarsanız bu kıza o kadar çok benzetildim ki yollarda her yerde artık ben bile benziyorum herhalde falan demeye başladım o çilleri görüpte kardeşmiyiz ya demesem ayıp olur..

3)Natalie Dormer namı değer Margaery Tyrell
Game of  Thrones'a geldiğinden beri en çok benzetildiğim hatta bazı anlarda ya benziyoruz cidden falan olduğum kişi sanırım o kadar insan ısrar edince artık kabullendim..


Not:Gezerken dikkatimi çeken bir şey oldu ..Benim şu anki saç modelimle ,rengimle aynı renk saçlarımız ama benim dikkatimi çeken gözünün altında olan o benimsi şeyden bende de var tövbe yarabbi :O 

Eh bunlardan yola çıkarak tipimi herkes az çok kestirebilir sanırım..Bye..

4 yorum:

  1. Tyrell'e harbiden benziyorsun ama :-)

    4'ünü karıştırsak sima olarak işte Gülni.. :P




    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele uzun saçlıyken daha çok andırıyordum sarı saçlı hallerimizde andırıyor..
      :D

      Sil
  2. yazıyı okuduktan sonra açtım baktım. şu bi gerçek ki saç rengin değiştikçe tamamen değişip herbirine benzemişsin. ama natalie dormer bence en çok benzediğin =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa inanmıyorum..
      Zaman zaman sima değişiyor ama az çok hepsinde ortak bir tip var mavi dikkat çekici gözler dalgalı saçlar çiller beyaz ten :D

      Sil