27 Mayıs 2014 Salı

Kıskançlık

Eee yıllar yılı benden hoşlandığını biliyordum ama direk bana hiç açılmadı onla bunla söyletti.Ben kendine bu denli güvensiz erkekleri sevmiyorum velhasıl kelam içten içe umut içinde olduğunu biliyordum fakat ben hiçbir zaman arkadaşlık,dostluktan öteye gitmedim.
Derken beni kıskandırmak için yaptığı girişim ruh halesini bombaladı.
"Biliyor musun hafta sonu Mimi ,onun sevgilisi ve Lala adında bir kızla dışarı çıktık çok iyi kız."
- Aaaa öyle mi ne güzel yapmışsınız
"Hiç fena kız değil yani sevdim kızı."
-Ne güzel kaçırma sakın.
"Aman ya çokta umurumda."
-Saçmalama bak ben ve Zeze öyle tanıştık ,arkadaş sayesinde.
"Nasıl nasıl,kim o?"
-Hani başvurular zamanı bir çocuk gelmişti ilk kez o gün tanışmıştık ya o ..
"Sen bana nasıl söylemezsin ya ne ara görüştünüz,yalan söylüyorsun inanmıyorum sana!"
-Görüştük işte
"Demek bana yalan söyledin eve gidiyorum derken hep o oğlanın yanına gittin.",
-Ben sana niye yalan söyleyeyim ya eve gideceğim zaman eve gittim ,aynı okuldayız sonuçta görüştük işte.
"Konuşmuyorum seninle ya sus!"
-Ya niye kızıyorsun ki.

Ders çıkışı beni bekledi.
"Ne zamandır sohbet ediyordunuz siz ?"
- 2 aydır arkadaş olarak konuştuk yeni işte 3 gün falan oldu sevgili olmaya karar vereli.
"Sen böylesin işte bu kaçıncı."
-Ne kaçıncı adamı hasta etme hayatım boyunca 3 sevgilim olmuş abuk subuk konuşma hasta etme beni be sanki bilmiyorsun eski sevgilimin beni öldürmek istediğini benimde mutlu olmaya hakkım yok mu 10 ay olmuş neredeyse kimle gördün beni abuk subuk konuşma hasta etme beni."
"Özür dilerim öyle demek istemedim."
-Ne biçim laflar ediyorsun ya mutlu olmak benimde hakkım
"Affet beni tamam mı."
-İyi


Benden önce uzak oturmaya başladı ama daha sonra dayanamadı yakınlara oturdu.Kızla ilgili her gelişmeyi anlatmaya başladı durmadan ki ben hiçbir şey anlatmıyorum.Zeze'me mesaj attığımı görünce inceden lafı sokuyor..
Durmadan herkesin için;"Bunun eşi ancak paralı olur buldu işte." diyor.Kıskançlık gözünü kör etti artık görmüyor..
Ben onunla hiçbir zaman flört etmedim ki beni elde edemeyince vahşileşiyor ben onun saadetinden başka bir şey istemezken onun ruh hali "o sadece benim olmalı ama ben hiç bir şey yapmam o bana gelsin yoksa kimsenin olmasın." böyle bir mantık nasıl olabilir.

Okuldaki sınıf arkadaşlarımız olan erkekler bana iltifat edip benim iyi insanlara layık olduğumu söylediğinden eğerinden kopmuş atlar gibi laf sokuyor ..

2 yorum:

  1. Kedi-ciğer olayı olmuş sanırım...

    Bu arada hayırlı olsun, bu sefer olacak gibi duruyor ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım biraz fazla öyle..
      Hayırlısı olsun diyelim..Darısı başına ..

      Sil