i love modaturkiye

6 Mayıs 2014 Salı

Yalnızım dostlarım yalnızım yalnız

Günlerdir evde tek başımayım..Resmen konuşmayı unuttum böyle bir şey olabilir mi ya..Kendimi camış gibi ya uyurken yada durmadan e-book okurken buluyorum.Bugün canım okula gitmek istemedi..
Canım birileyle oturup türk kahvesi içip fal bakmayı özledi..Annem olsaydı bana fal bakardı.
Tek başıma 2,5 litrelik Didi-Bergomatlı yı bitirmek üzereyim bu sırada karamelli çikolata ve çiğdem yiyorum..Mide mide değil zaten..
Offf ya çok sıkıldım..
Çocuklar gibi ellerimle dudaklarıma sürterek blalallalala sesleri çıkartacağım o biçim..
Ölüyüm..Tülay ne olur sensiz yapamıyorum Tülay aşığım çok seviyorum offf işte aynen bu biçimdeyim evde..
Hocada olan poşetimi de istemeyi unuttum zaten hacılar haftaya isterim..
Banyo yapmak istiyorum ama sinüzitlerim azıyor..

Ene dün olduğu onu anlatayım bari..
Şu an kolum çift yarıklı mor bir otoban gibi..Kızılay'a kan vereyim derken benim damarlar sen çatla ,kan bir pıhtılaş kolda yüz yılın izi var..Gören ne sanır kim bilir..
Yalnız hemşire oğlanların benim için yaptığı jestler falan çok eğlenceliydi..Biri sodamı açar yer verir diğeri üşürüm diye kollarımı düzeltir vallahi ilgi alakadan şımaracaktım neredeyse..
Bu aralar yine kabuslarım başladı..Staj başvurusu yaptığım yer kabul etmedi beni o yüzden çok mutsuzum hocaya yalvaracağım bana staj bulsun torpilsizlik zor ya anladım bir kere daha ..

3 yorum:

  1. Torpilsiz staj mı olurmuş allasen....

    YanıtlaSil
  2. tanıdık gelecektir: http://okuzunondegideni.blogspot.com.tr/2013/12/sana-diyorum-vazo.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi ben :)
      Sorma olmuyormuş torpilsiz falan torpil şart

      Sil