2 Ocak 2013 Çarşamba

Dikkat et sen

Artık gözlerimi açtım yeniden parlıyor içi dışı
Yok artık ağlamak zaten büyüdüm ben
Sevmek çocuk işiymiş sevmiyorum artık zaten
Bir de özgür olmak lazım kuş gibi
Kanadını çırp sağa sola vurmasın her ağaca
Bilemezsin kim odun kim ayı sen devam et yola
Önüne arkana dikkat et avcısı var kurdu var
Yolunun üzerine çıkarlar elbet
Sapanı kapanı silahı var
Artık kanatlarını çırparsın uzak iklimlere
Bahar bana geldi sevmeler var bu gençliğe
Çok ağlarsan çok gülersin derler güzele
Bizde gülmek vakti geldi elveda gidene
Mazinin defterlerini kapattım bu sene
Defterim kara kaplı değildir beyazdır bilene
Kine hiç yer yok bu yürekte unuttum bilene
Herkes hakkıyla yaşasın sevdalar bize
Dikkat et uçarken et sen  kanadına
Çok avlardın masum av olma
Dikkat et sen kanadına vurmasınlar inadına
Gel bu akşam beraber gidelim yakamozlu limana..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder