31 Ekim 2011 Pazartesi

Din-Siz

Düşünüyorum da dinle alakalı şeylerde ben değilde insanlar benim inancımı yoruyor..
Benim inancım bana zaten tam da ..Ama bazı insanların bir şeyleri körü körüne inanmalarına anlam veremiyorum..Sorgulamak beni dinsiz etmez..Ama onları man yapar..Allah zaten sorgulamamızı istiyor..Sorgula da bul diyor..Ben hep sorguladım da buldum..
Ama anladım artık din konusunda yorum yapmayacağım..Hemen acıtmaya çalışıyor insanlar..
Vurmaya çalışıyor..
Gözleriyle size dinsiz diyorlar..Bilgisiz diyorlar..
Dayanamıyorum buna..Benim Allah katındaki konumu mu biliyor mu ?
Ben onlara dini böyle yaşayınca tepki vermediğim halde..Benim sorgularım neden başkalarına batıyor..
Dinim benim ve Allah arasında..Kime ne ..Kime hesap veriyorum ben ya..
Siz kimsiniz..
Neden dünyadasın..
İnsan oğlu ne bencil..Koca evren kendi için yaratıldı sanacak kadar aç gözlü..Gözü kara..
Ey çok zekiler şu kainatın varlığından beri sen aya zor gittin neden senin için olduğunu sanıyorsun..Senin olsa giderdin..Değil işte...
Hayvanları öldürdün..İnsanları esir ettin..Tüm kainat senindi..
Siz çok biliyorsunuz zaten..
Anladım ki sadece tarih değil din hakkında dahi fikir beyan edilmiyor bazı insanlara..Yoruyorlar..
Anlatamıyorsunuz..
Amacınız o değilken hep aynı şeyler oluyor..
Ya bazen öyle deliriyorum ki...Hele ki tut ki ben dinsizim..Sizene ..Cehennemde yanmak istesem sizene..Neden yargılamak bu kadar kolay..Tabiki şükürler olsun ki aklımda bulabiliyorum ben..
Sadece okuyup değil..Mantığımla da ispat ediyorum bazı şeyleri..Ama düşün be kardeşim..
Senin haddine mi benim imanım..Allah katında sen mi beni kurtaracaksın ben mi seni..Sen ne biliyorsun ki bana ahkam kesersin..
Kimse bana masum taklidi yapmasın..Şeytanla iş birliği yapıp melek kanatları takmayın..
Ben her şeyi mi kendime yaşadım..Sizde kendinize yaşayın..İçiniz rahatlasın dinsiz değilim..Benim yerime ağlamayı kesin çünkü ağlayacak bir şey yok..Sadece insan olma sanatını artık öğrenin..
İnsan olun ya..
Ya biraz insan taklidi yapın artık ..Huzurumu kaçırmayın bir günde..Ben bu hayata bir kere yaşamaya geldim..Ve siz buna engel olsanız da ben devam edeceğim..
Ben hiç bir zaman okuduğuna körü körü inananan birey olmayacağım..
Benim amacım insan olmak değil..Üstün insan olmak..
Sizde hokkabazlığa devam edin..
Dünya sizin..
Yargılarınızı savurup durun..
Beş kuruş etmeyen yargılarınızı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder