13 Şubat 2014 Perşembe

Kendime 14 Kubat hediyesi aldım

Yalnızlık utandırmıyor da sahtekar insanlar daha çok utandırıyor.Ben 22 senemde yine yalnız gireceğim üzgün müyüm asla.Kimsenin gönülden almadığı hediyesine ihtiyacım yok.
Bugün kendime hediye aldım.Bir süredir Maybelline fondötenim bitiyorum diye sinyal veriyordu bende ne marka alsam falan diye düşünüyordum Gratis'e girdik.Ablam kendine Loreal BB krem almış ve çok beğenmiş sende al dedi bende onu aldım.Birde dedim kendime hediye alayım nede olsa sevgililer günü kendime Maybelline color tattoo aldım.Benim göz kapaklarım nedense kuru farları çok tutmuyor bunların beni daha çok mutlu edeceğine inanıyorum bundan sonra daha çok fazlasını alacağım bu rengini sevdim..


Orijinal bu farında rengi belli olmamış siteden bulayım.
Soldakine çok benziyor gördüğüm kadarıyla ama sağdaki de hoşuma gitti onu da alırım bir ara..
Sevgilim yok diye üzülemem ..
Kimse kalbimi kıramaz sevinmeliyim..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder