19 Temmuz 2014 Cumartesi

Ne dinledim

Aaaa uzun zamandır ne dinliyorum yapmadığımı fark ettim ve tabii ki çok üzüldüm hemen yapayım..

İdo'yu sevmeme neden olan şarkı ilk duyduğum an Fettah sandım..
Dinledikçe sevdim..
Kaşlarını aldırmak yakışmış..
Bu çocuk babaya benzemiyor bence..Hele şivesizlik!!.



Bahadırcığımın naif bir sesi var ben o yüzden onu çok seviyorum
Tatlıcık şirincik kendisi sevilmez mi hiç...



Bu şarkıya nasıl bayılmam ilk duyduğumdan beri deli olduğum..Tuğba Yurt'un güzel sesi hele bayıldım bittim..


Lise yıllarımda çok sevdiğim bir şarkıyı söylemiş Tuğba ve ben aşık oldum ona resmen bayıldım ..Bu kız benim ileride bile dinlemem lazım diyebileceğim bir ses..
"Nasıl bir yangın ki bu alevlerin bile canı yanıyor nasıl bir yalan ki bu kelimeler kaçacak yer arıyor."




Berkay'ı her şeye rağmen çok sevenlerdenim bende..Bebek odası olayına rağmen seviyorum..Sesi güzel işini iyi yapıyor..
"Sanmasınlar yıkıldım sanmasınlar ben çöktüm bir başka bahar için sadece yaprak döktüm."



Emre Kaya candır..
"Kimler kimler konuşmadı kimler beni nelere zorladı ben senden bir yere gitmedim."



Gülşen'in Murat Boz'u yemek için yaptığına inandığımız video..Yemiş bitirmiş çocuğu..
"yak sondur 
sorma maksadın ne
sağolsun canın 
durmam üzerinde"

 


5 yorum:

  1. Son zamanlarda çıkan türkçe parçaların hiç biri beni etkilemiyor hatta kulağıma hoş bile gelmiyor nedense...

    Oldies but goldies! ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldies but goldies ! Doğru bir kelime ama yeni şarkılarda fena değil ya haklarını yemeyelim çok güzel şarkılar var :)

      Sil
  2. hiçbirini bilmiyom gülşen dışında. aldım dinlemeyeee :) bi de ama sölesene ya vlog neleri izliyon ben de izleyim. lehamam izliyom ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam senin için favori vloglarımı paylaşacağım :)

      Sil
    2. çok sevindiiiim. bloguma da koyarıım :)

      Sil