5 Eylül 2011 Pazartesi

Sıkıntılı haller -

Canım sıkkın gene ..Ne oluyor bana böyle hiç bilmem..
Gerçekten oturup ağlasam diyorum iyi gelir mi..
Ders çalışmaya başladım şu sıralar sanırım artık gerçekten bir idealim var..
Sürücü kursuna yazılıyorum demek ki yeni "Trafik Canavarınız" ile karşı karşıyasınız.
Şaka maka içim bulanık benim bir mutluyum bir mutsuz..
Bu hallerime bir çare var mıdır ?Önerilecek birşey var mıdır?
Kendimden beklemediğim tarzlarda şarkılar dinlemeye başladım..
En sevdiğim şey uyumak oldu..
Size bayramımı anlatsam nasıl olur bakalım suç bende mi böyle olmak için..
Babam bayramın ilk günü 39 derece ateş oldu ishal ve kusmada cabası
Sevgili kafasında hipokrat yeminini parçalamak istediğim anasını saygıyla anıp
o güzel ellerinden öptüğüm doktor hanımcığım sağolsun ilgisizlik ve alakasızlıktan dünyanın
En başarılı doktoru seçilmiştir..Hastalarını ayağına kadar çağırıp ki hasta kusuyor o sırada
İshal oluyor  umuru değil ..
3.gününe kadar hastahanelerde böyle travma geçirerek bayramımı tamamlamak sureti
ile işte ben karşınızdayım..
Normal mi olmalıyım
Tamam normalim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder