7 Eylül 2011 Çarşamba

Patch Adams-Beatiful Mınd İzlenmeli

Bu sıralar devamlı film izliyorum geçenlerde aslında o filmi buraya yazdım ama gıcık internet sorunları yüzünden kayıt edilmedi tüm gün sorun çıktı durdu ama ben yinede davamdan vaz geçmiyorum bu filmleri anlatacağım..
Pek çok kişinin izlemiş olabileceği Robin Williams ın başrolünü oynadığı PATCH ADAMS adlı filmi tanıtmak istiyorum doktorumuz doktor ve hastalarının dost ilişkisi ve samimiyet kurabildikleri taktirde güven ve sevgi bağlarıyla hastalıkları yenebileceklerini inanıyor ki bunu hep başarıyor..Bu olay tamamen gerçek bir doktorun hala yaşayan bir doktorun hayat hikayesi beni en çok etkileyen özelliği o kadar inatçı ve kararlı ki yolundan asla dönmüyor aciz değil herşeyin yapılabileceğine inanıyor..3 kez intihar etmiş kendi rızasıyla kliniğe başvurmuş burada delilerle iletişime geçtikçe doktor olmaya karar vermiş pek çok zorluğun üstesinden gelmiş bir adam..Bence herkes izlemeli..
Evet İkinci Filmim "AKIL OYUNLARI" yani"A BEATİFUL MIND" başrollerde Russell Crowe oynuyor...
Oynadığı karakter sene gerçekte yaşanmış bir olay..Dünyaca ünlü nobel ödüllü matematikçi şizofreni hastalığıyla bir ömürdür yaşayan JOHN NASH in hayat hikayesi..
Rossell Crowe o kadar güzel oynamış ki ağzım açık izledim desem yeri o sosyopat,depresif halleri bu kadar güzel canlandırmak helede mimikler beni çok etkiledi..Dayanamayıp araştırma yaptım John Nash hakkında taktir edilesi bir adam sadece zekası ile şizofreni ile mücadele edip onları yenen bir adam...Hayatının ilerlemiş yıllarında değeri bilinmiş nobel ödülünü eşine itaf etmiş vızır vızır çalışan bir beyne sahip bir bilim adamı...
Eşini taktir etmeden edemeyeceğim..Sen cennetten mi indin be kadın :)
 Bence izleyin ve aşık olun diyorum öyle güzellerki gelecek film özetimi şimdiden söyleyeyim "YAĞMUR ADAM"ı çok yakında yazacağım...



4 yorum:

  1. ya tamam bu sefer son yorum :D Şu Patch'in yeri ayrıdır. :) Bloğun da maske takmama gerek yok bunu fark ettim o yüzden çıkamadım bir türlü yahu. Hani komik yalnızlık karikatürleri vardır ya bir an o öyle bir karikatür canlandı gözümün önünde :) Patch filmin de ne ilgini çekti bu kadar? sakın polyanacılık deme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O yalnızlık karikatüklerini çok seviyorum "Forever Alone"lar :)
      Öyle bir cevap hayatta aklıma gelmezdi herhalde.Ben sevdim çünkü çatlak biraz ya çatlak olması hoşuma gitti ve masum.Yalan değil ,oyun peşinde değil kendi gibi biri ben bu yüzden sevdim.Ve gerçekten böyle bir doktorun iyi olabileceğini düşündüm olmalıda..

      Sil
    2. Akıl hastanesinde ki vakitleri çok hoş ki özellikle sincaplar :D Haklısın içten ve kendisi. Bir insan kendisi olduğunda kötü biri olmuyor sanırım yahu :)

      Sil
    3. Öyle insanları bulup saklamalı vallahi bak..

      Sil