8 Temmuz 2020 Çarşamba

Keyifimce

Merhabalar yine yine ben ..
İyi ki bu blogu kapatmıyorum .Zira dertleşmeye ihtiyacım var. Aslında hem dünyaya açık hem değil çünkü çok bileni yok, evet okunma sayıları oluyor ama çok değil gelişi güzel sanırım.Hiçte önemli değil okunması da gayem değil ,burası benim günlüğüm . Sevdiğim, sevmediğim,aşk acılarım,sevgim,evliliğim,okullarım,işlerim,hobilerim,keyiflerime dair bir çok şeyin olduğunu gördüğümüz bir blog bu yüzden geçmişe dair hiçbir şeyi silmedim bu sayfadan ..Biten dostluklar,biten aşk,biten film,biten anime ,biten bir ben falan vardır geçmişte ama hepsi de harikaydı ve hepside bu deli kadının hayatındaydı . Bu arada geçmişte sevgi sandığım şeyler sadece hoşlanmadan ibaretti ama gençken herşey ne romantik değil mi?

.
.
Ah o geçmişteki deli kadını bulduğum için içimde öyle mutluyum ki. Ben soğuk,aşırı sıcak,gıcık,soranlara görece zekice bir kadınım .Ne mutlu ki bendeki bu tüm özellikleri sevende bir adamla evlendim 2 koca sene bitti. Beraber 6 sene ..Öyle güzel geçti ki bazen geceleri uyanınca onu görmek ve saçlarına elimi daldırmak.İşte diyorum yaşamak bu ..Ben bu adamdan başka kimse ile evlenmeyi bu kadar yürekten istememiştim .. Adamın kalbine yaklaşıp kıymetlimisss diyesim geliyor tabii ki demiyorum çünkü aşkın sözel değil ifadesel olduğunu yıllar içinde bana AST öğretti. Burayı okuma ihtimalin yüzde 0 sevgilim ama seni seviyorum ...
.
.
Bir başka dava yükseklisansım ..Bitmiyor lanet olasıca ..Bırakmayı da düşünüyorum yalan değil . 2 yıldır öğretmenlik yapıyorum zaten işim gücüm şükür yerinde ama bu yüksek baydı beni. Uzun uzun anlatamam daha kısaca hoca mobingi beni uzaklaştırdı .Bu alandaki azmimi kırmayı başardı. Tekbrikler .Ah blog olmasa öyle tatlı küfürler ederim ki ama sanmayın ki ağzı bozuk bir kızım hayır tam tersi biriyim sözlü küfür etmem içimden ediyorum tabii ufacık 2 tane küfürcük seviyorum..
.
.
Karantina da verimli kitap okuyamadım,film izleyemedim . Yetmez gibi Keeping up kardashian izledim ..Harika leş biriyimdirim .Tanısanız baya seversiniz . Komikçe bir kadınım ama gıcığım demiş miydim.. Yine de iyi bir dost ,iyi aşık ve iyi teyzeyimdirim..Yani acaba sizlerle kanka mı olsak.. Eskiden bloglardan dost olunurdu bu blog sayesinde halen iki kişi ile bir kadın bir adam ile dostum .Hatta kız olanla baya iyiyiz. Hatta blog sayesinde birine aşık olmuştum bir zamanlar off birde terk etmişti beni zalımın oğlu ne dibe vurmuştum o dönem .Blog değişik bir platform.
.
.
Kısacası gelin birlikte gülelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder