8 Temmuz 2020 Çarşamba

Onu bana ver

Bu başlık dünya üzerinde sadece 5 kişinin anlayabileceği bir başlık çünkü onlar benim sesimle bunu duyup ,gülerdiler..Arzu ettiğim şeylere arkan elimi uzatıp "onu bana ver " deme sesim var çokta eğlencelidir.
Ama bugün ki olay hiç eğlenceli değil.
.
.
Sevgili evren onu bana ver..
Neyi mi ?
Bebeği.
.
.
Kısır döngüye girdim her ay sabırla ha oldu ha bu ay o ay. Tamamdır dediğim her ay regl geldiğinde başlayan ağlama nöbetleri ile birlikte kabulleniş tamam diğer ay olur diyişim..Youtube da milletin çift çizgi geldi ,bebeğimin ilk sıçış videosu ,bebeğim osurdu videoları eşliğinde ağlayarak videoyu bitirmem ile dönen döngü .. Sonra oldu bu sefer herhalde deyip google a.ş. nin kollarında arama yapmam ile sürerken pms dönemindeki çene sivilcesiyle bu ayda mı gol değile dönüşmesi ve yine adet yine ağlama nöbeti.
.
.
Yahu kadın 2 yıllık evlisin acele ne diyebilirsiniz haklısınız efendim ama bu kızda 30 oluyor kardeşi ilk aydan hamile kalmış . Zaten ilk bir buçuk sene düşünmedik .Ama sonra insan sanıyor ki hemen olur . Olmuyormuş tabii. Bu işler sabır işiymiş ..Bu işin bu kadar görev gibi olacağını düşünmezdim . En sinir olduğum yere gelicem neden buraya yazmak istedim. Çünkü ailem dahil kimseye bunları anlatmak istemiyorum ..Benim üzüldüğümü kimsenin anlamasını istemediğim için artık işi şakasına vurmuş gibi yapıyorum . Kimseye söylemiyor ve çaktırmıyorum .. Ama her ay 1 gün 15 dk ağlıyorum .Artık bu içimde taşan bir yara gibi .. En başlarda kardeşlerim sen çok stres yapıyorsun ondan olmuyor dedikleri için artık kimseye dil dökesim yok.. İkinizde ilk aydan hamile kaldınız beni ne anlarsınız 10 ay oldu diye çığlık çığlığa bağırmak istiyorum ama olmuyor ..Neden benim suçummuş gibi böyle bir söylem yapıyorsunuz ?
Beni yalnız bunları yaşayan kadınlar anlar ..
.
.
Bu arada daha önceden çeşitli nedenlerle jinekologa göründüm üreme sistemlerimin çok iyi olduğunu söyledi. Sanırım şans veya zamanı gelmedi. Ama bebeğim anneni bu kadar bekletmeye değer mi hayatım . Hem benim çok güzel sesim var annecim sana ninni okurum,kitap okurum,balkonda çiçeklerim var evde kedimiz var baban devasa bir teddy bear ama dünyanın en tatlı ayısı .. Bence gelebilirsin .
Bu yüzden sevgili evren ..
Onu
bana
Ver..
.
.
Sevgili bebeğim gelirsen bil ki annen kafayı yedi şifalı sayıları bile ezberledi uğrunda. Hadi kızancık gelebilirsin annen sana kaymaçina yapacak ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder