7 Şubat 2021 Pazar

Roman okuyamıyorum

 Uzun zamandır doğru dürüst roman okuyamıyorum . Son 3 senedir felsefe ve bilime batmış durumdayım .. Bilge karasu ,Oruç Aruoba ,Cortazar , Albert Camus ,Satre, Calvino , Fernando Pessuo ve niceleri .. Hele o Oruç Aruoba yok mu öyle güzel ki öyle kıymetli ki ve o Bilge .. Bazen beynim çıkıyor okurken on kere okuyorum ama her zerresi ile zerreme akan bir akış gibi ,. 

Sadece okumuyorum Prof.dr.Nevzat Kaya hocanın dinletilerini de dinliyorum böyle güzel hocalar dinlemek içimi mutlu ediyor ...Sevgili  Nevzat hocam bunu okuma şansınız yoktur ama keşke öğretmenim olsaydınız  bir insanın öğrenme aşkına, itirazlarına , bilmeşekline iyi geliyorsunuz .. Öğrencileriniz çok şanslı umarım kıymet bilirler ..

Ben böyleyim işte bir konudan bir konuya , diyorum ya yazma veririm çok düştü diye Küçük filozoflar serisine sardım bir yandan Hegel ,Leibniz ile tanışıyorum Epiktetos abimize merhaba diyor Aristoteles’e öpücük veriyorum . Tam bataktayım bir yandan aynı anda 4 kitap okuyorum . Bu ara okuduğum kitaplar ..


Masoch - Kürklü Venüs

Hamsun -Açlık 

Freide-Ezilenlerin pedagojisi 

Henderson -Hayal bile edemeyeceğimiz varlıklar kitabı 


Hiçbir zaman bir kitap okumayı sevmedim , bir çok kitap okuya okuya ilerliyorum yorucu ,beynimi yormayı seviyorum . Düşünmek , üretmek .. Bir öğretmen olarak kendime devamlı bişey katmaya çalışıyorum ama herşeyden önce bu kızın ruhunu beslemeye çalışıyorum ama hiçbir zaman doymuyor ruhum oburun teki besledikçe ağlıyor ve ben cahilim diyor yetmiyor bilgiler , sünger gibi çektikçe çekiyor .. Bilgiye açım , bilgeliğe açım ..


Acaba bu kitapları okuyunca yorumlasam mı bir satır .. Neden olmasın ki 😌



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder