7 Şubat 2021 Pazar

Şarabından içtim ekmeğini yedim

7 şubat 2021 

Güncelleme yapmaya geldim canım sanal günlüğüm .. İçim daha rahat son haftalarda .. Tüm kontrollerim iyi çıktı..

O an anladım .. Tanrının eşsiz tasarımını göremiyordum belki de tanrı dokuma yaparken bir yerde ip kaçmış desen bozulacaktı .. Biliyor musun hiç üzgün değilim arada yalnız kalınca ağlasam da hiç üzgün değilim peki neden ağlıyorsun diyebilirsin sen hiç arzunun bir kelebek gibi eline konup ölmesini izledin mi o kelebeğin , ben izlemiştim 7 yaşında neden bilinmez tüm kelebekler ölmeye bana gelirdi ellerimde can veren kelebekler olmuştu anneme sormuştum “neden hep ölmek için bana geliyorlar “ annemde “bilmem , ama sanırım sende bir iyilik var “ demişti .. işte bu yüzden di hüznüm lakin çok iyiyim çok umutluyum ..

Güzel tanrım , yer ana , gök tanrı , bir tanrı ve binlerce tanrı .. hepinize inanıyor bir olduğunuzu biliyorum .. Benden aldığınız ve bana verdiğiniz harika herşey için teşekkür ederim .. Herşeyi sevgi ile karşılıyor asla gam eylemiyorum , yüreğim öyle bir sevgi ile dolu ki o sevgi beni bir Koza gibi sarıyor sana bağlıyor seninle akışına gidiyorum huzura doğru .. Olduğum ve olacağım kadına doğru toprak anaya inanarak dünyanın tüm yükünü bağrıma da koysan yine baharlara hazırlanıyor seninle doluyor , seninle büyüyor sana akıyorum ..

Biliyorum atomlarım ile atomların birdi ben sendim .. Senden geldim seninle bütünüm sessizken ben yalnızım .. Biliyorsun bir dini inancım yok ama ben sendeyim seninleyim .. Senin akışındayım .. 

Her ne olursa olsun kalbimdeki o minik mavi alevle ben sana güvenerek ve hayaller kurarak umutla bekliyorum o güne ve o günden sonraya kadar bu şarkı o kelebeğe ..

Gökhan kırdar dan ........................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder