7 Şubat 2021 Pazar

Ercümentim

 Bahsettim mi bilmiyorum eski yazıları okumaya üşeniyorum .. Ben bir kedi annesi oldum .. 

2 yaşına geldi sevgili bebeğim bol bol kavga ediyoruz , öpüyorum bol bol , dayağımıda yiyorum tabii kedi beyden .. Ast ile anlaşamadığımız tek nokta ercüment bey .. Adı Ercüment değil ama bu ara 2. Adını Ercüment koydum yavrumun ..Ast sen nefret ediyor tabii duygular karşılıklı beylerimin .. 

Ama ben onsuz ne yaparım .. Ben ağlarken göz yaşlarımı yaladığı o çaresiz günlerde hep oğlum vardı iyi ki varsın annem .. İlk baktığım kanlı canlı memeli varlıksın .. Ben konuşmadan anlaşmayı , bok temizlemeyi , bir kedi ile kavga etmeyi , uzun uzun sessiz uyumaları senden öğrendim bebeğim .. 

Serserinin tekidir aynı zaman da .. seni seviyorum Ercüment beyim ..


O an seni görünce ercümentim 

Başım döner gibi olsa da ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder